10 september 2011

Versieren? No way!


We hebben er allemaal wel eens problemen mee. Overal waar je gaat kom je wel eens een jongen tegen die je wel ziet zitten. Hoewel je hem toch zo aantrekkelijk en knap vindt durf je niet op hem af te stappen. Wat vindt hij van mij? Ziet hij me wel staan? Het is tijd om te stoppen met je af te vragen of hij je wel ziet staan. Neem het initiatief en let op de volgende dingen wanneer je een jongen gaat versieren.

Maak oogcontact!
Het is heel belangrijk dat je hem in zijn ogen durft aan te kijken. Als hij terugkijkt en af en toe ook naar je glimlacht weet je dat hij 'the one' is! Hier horen zelfvertrouwen uitstralen en glimlachen ook bij!

Wees eerlijk!
Je probeert zo leuk over te komen maar liegen is een don’t! Al neemt de leugen de lift en de waarheid de trap, de leugen is er eerst. Als het toch wat wordt tussen jullie en hij erachter komt dat je hem hebt voorgelogen kan dat een slechte invloed hebben op jullie relatie.

Praat niet negatief!
Zeiken, zeuren en negatief praten vindt hij niet leuk, vooral niet op jullie eerste afspraakje!

Uiteraard moet je ook op zijn houding letten! Als hij naar je luistert en vragen stelt betekend het dat hij je wel ziet zitten!
Om jullie nog meer te helpen hebben we ook een paar vragen gesteld aan ‘hem’! Want wie kan je vragen nou beter beantwoorden dan hijzelf?


Hoe probeer jij meestal een meisje te versieren?

Ik probeer vooral mezelf te zijn. Wanneer ik een meisje leuk vind en ik weet dat het wederzijds is dan komt alles wel vanzelf. Lieve dingen zeggen en complimenten geven horen er natuurlijk ook bij. Als het meisje me dan niet leuk vindt vind ik het niet erg, ik ga me namelijk niet anders voordoen dan wie ik ben.

Op wat voor soort meisjes val je?
Ik val meestal op meisjes met donker haar en lichte ogen. Ze moet lief zijn en ook een beetje gek en grappig. Ze moet er goed uit zien, fatsoenlijke kleren dragen en met niet al te veel make-up op. Het moet wel een echte vrouw zijn, niet asociaal en vies. Uiteraard moet ze ook goed kunnen koken haha!

Op welke manieren kan een meisje jou het best versieren?

Ze moet vooral zichzelf zijn. Voor de rest gebeurt alles vanzelf. Wanneer ik iemand beter leer kennen kan ik beslissen of ze bij me past of niet. Al moet ze niet
arrogant zijn en ze moet ook niet overdrijven!

Hoe kan een meisje jouw hart veroveren of jou raken?

Ze moet lief en grappig doen en vooral een beetje verlegen worden als je haar een compliment geeft! Uiteraard moet ze ook independent zijn en zich niet veel van anderen aantrekken.



Door: Andreea B.

1 opmerking: